فیلم| اعتراضات در آمریکا؛ پلیس با اعمال خشونت یک خبرنگار زن را در لس آنجلس بازداشت کرد

16:26 - 24 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۵۹۵۲
پلیس آمریکا در ادامه رفتار خشونت آمیز خود در جریان اعتراضات ضد نژادپرستی اقدام به بازداشت یک خبرنگار زن در لس آنجلس کرد.

– تظاهرات ضد نژاد پرستی در شهر‌های آمریکا از ماه می آغاز شده و همچنان در برخی شهر‌ها ادامه دارد.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/2756762_926.mp4']

پلیس آمریکا در جریان این اعتراضات به انواع روش‌های خشونت بار مانند شلیک گلوله، گاز اشک آور، ضرب و شتم و بازداشت متوسل شده تا بتواند معترضان را متفرق کند.

 

رفتار خشونت بار پلیس آمریکا با یک خبرنگار

 

در این بین، حتی خبرنگارانی که در پوشش اعتراضات حضور داشتند نیز از خشونت پلیس آمریکا در امان نمانده و در چندین مورد بازداشت شده و یا هدف ضرب و شتم قرار گرفتند.

var player = videojs('player_793285_2756208',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/2756208',{},function (data) {}); }));

در جدیدترین مورد از این اقدامات، یکشنبه شب به وقت محلی، نیرو‌های پلیس آمریکا اقدام به یازداشت خشونت آمیز یک خبرنگار کردند.

 

رفتار خشونت بار پلیس آمریکا با یک خبرنگار

«جسی هوانگ» خبرنگار «ال‌ای ایست»، «کی پی سی سی» و «ان پی آر»، که در شهر «لس آنجلس» مشغول پوشش تظاهرات بود از سوی افسران پلیس به طرز خشونت باری بازداشت می‌شود.

نیرو‌های پلیس آمریکا ابتدا وی را به روی زمین خوانده و سپس به داخل خودرو منتقل می‌کنند.

 

رفتار خشونت بار پلیس آمریکا با یک خبرنگار

 

اگرچه اداره پلیس لس آنجلس ادعا‌هایی را به عنوان دلیل این بازداشت ارائه داده، اما ویدئو‌های منتشر شده از سوی «جسی هوانگ»، بی اساس بودن این ادعا‌ها را رد می‌کند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *